a minha aluna Geri... | my pupil Geri

   prato com flores _ plate with flowers
amostras _ samples
granny squares & mala _ granny squares & bag

Devido a uma questão de números não me foi possível dar o workshop em Abril mas, felizmente, conheci a Geri que estava interessada em saber mais de croché do que correntinhas. Comecei a dar-lhe lições particulares de croché e, a cada semana que nos encontrávamos, ela presenteava-me com trabalhos que tinha feito com pontos que eu não lhe tinha ensinado ou formas que poderiam assustar alguém que como ela não tinha o conhecimento certo para o fazer. Foi uma constante de surpresas e como professora e amante de croché fiquei maravilhada com o seu entusiasmo e empenho.

*Em cima estão alguns trabalhos da Geri!




Due to a matter of numbers, I wasn't able to perform the workshop in April... But fortunatly, I met Geri. She was interested in the workshop to learn more about crochet and I've been giving her private lessons.
When I met her in our first lesson she only knew how to make chain stitches. After that, everyweek we had a lesson she showed me a great deal of works with  stitches I haven't yet taught her or with shapes that might be frightening for someone without knowledge about it.
It was a constant suprise and I was amazed with her enthusiasm and effort. As a crochet teacher and lover, that made me really happy!

*On top there are some Geri's works!